رسانه ها نقد منصفانه برای توسعه مازندران داشته باشند

حسینی پور از رسانه ها به عنوان مهم ترین شاخص توسعه خواست نقد منصفانه برای توسعه استان مازندران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمودحسینی پور» صبح امروز پنجشنبه(۱۴بهمن) در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، حسینی پور با بیان اینکه مازندران یکی از بزرگترین زیر ساخت های توسعه کشور را به دلیل مواهب الهی داراست ولی ما شاهدیم این استان نتوانست توسعه اقتصادی پیدا کند حتی نتوانست هم پا و همسو با دیگر استان ها به توسعه اقتصادی دست پیدا کند، اظهار کرد: تشتت و تنگ نظری یکی از موانع توسعه این استان است.


استاندار مازندران گفت: با وجود اینکه مازندران از نیروی انسانی باهوش و با تفکر عمیق علمی و انقلابی برخوردار است اما نتوانست در توسعه اقتصادی خودش را پیدا کند.


وی با بیان اینکه قدرت تخریب بالا می تواند موانع جدی را در توسعه ایجاد کند، افزود: مبادا برخی از این واگرایی ها و تنگ نظری ها بستر توسعه اقتصادی مازندران را متوقف کند.

 

حسینی پور متذکر شد: نمونه این واگرایی ها مربوط به منطقه آزاد بندر امیر آباد بود که با واگرایی از داشتن منطقه آزاد محروم شدیم و این موضوع به تاخیر افتاد.

 

وی، عدم توسعه اقتصادی را نقاط ضعف کشور دانست و افزود: البته شرایط سخت تحریم درآن بی تاثیر نبوده اما همه مشکل هم نیست در اقتصاد ایران نگاه به کدخدا بوده است.

 

حسینی پور ادامه داد: امیدواریم با نگاه رئیس جمهور دولت سیزدهم که نگاه حاج قاسم سلیمانی را دارد از مرزهای توسعه اقتصادی عبور کرده و شان ملت ایران را ارتقاء دهیم البته این اتفاق دور از دسترس نیست و میتوان با همت همگانی محقق کرد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه اقتصادی بدون توسعه سیاسی محقق نخواهد شد، گفت: این استان با توجه به فرصت مهم و تاثیرگذار نیروی انسانی به مراتب ممتازتر از دیگر مناطق کشور است با وجود نیروهای انسانی انقلابی و باهوش اما به توسعه اقتصادی دست پیدا نکردیم.

 

حسینی پور با بیان اینکه فضای مازندران به لحاظ سیاسی بسیار متشنج است، افزود: متاسفانه اصلا نگاه دین مدارانه در این استان وجود ندارد حداقل این است که اگر دین نداریم دیدن دار باشیم.

 


وی افزود: برخی به دروغ مسائلی را در فضای مجازی مطرح می کنند چرا باید این گونه باشد؟ در شرایط فعلی معیشت مردم دغدغه اصلی و اولویت حل این مشکل است.برای تحقق این مهم همکاری همه مدیران ضروری است.

 

استاندار مازندران از رسانه ها به عنوان مهم ترین شاخص توسعه خواست نقد منصفانه برای توسعه استان داشته باشند.

کد خبر 1144415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha