جشن «میهمانی لاله ها» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌ شود

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت شام میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) و شب لیله الرغائب، ویژه برنامه باشکوه جشن «میهمانی لاله‌ها» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت شام میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) و شب لیله الرغائب، ویژه برنامه باشکوه جشن «میهمانی لاله‌ها» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌ شود.

 

 این مراسم به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی امشب ۱۴ بهمن ماه با شعار «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت» با حضور جمعی از زائران، مجاوران و خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء ساعت ۱۸در قالب ویژه برنامه‌‌های‌ سخنرانی، مدیحه سرایی، دکلمه خوانی، روایتگری انقلاب و قرائت دعای کمیل در رواق امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.

 

آیت الله محسن کازرونی در این مراسم با محوریت سیره زندگانی امام محمد باقر(ع) و اهمیت شب لیله الرغائب سخنرانی می‌کند و سپس سید امیر عباس موسوی در وصف امام باقر(ع) به دکلمه‌خوانی خواهد پرداخت و پس از آن حسن ربانی از خدام حرم مطهر در قالب ویژه برنامه گفتگو محور به روایت مبارزات خود با رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

 

قرائت زیارت رجبیه، همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم، معرفی کتاب و قرائت دعای پرفیض کمیل ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه توسط محمدرضا طاهری؛ ذاکر و مداحل اهل بیت(ع) از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

کد خبر 1144419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha