۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان بشرویه به بهره برداری رسید

در سومین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شامل طرح آبرسانی به روستای شهید کبوتری ارسک و تامین برق مسکن محرومین در شهرستان بشرویه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر امروز (۱۴بهمن)  با حضور «علی شفیعی» فرماندار بشرویه از 6 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بشرویه بهره برداری شد.

 

طرح های تامین برق مسکن محرومین و بهینه سازی شبکه های روستایی بخش ارسک در روستای موردستان این شهرستان در سومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیدند و برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۵۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

 

مراسم افتتاح 2 بوستان در روستاهای سرند و هوگند این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان جهت بهره مندی ۸۰ خانوار به نمایندگی در روستای سرند برگزار شد.

 

طی مراسمی طرح بهسازی پیاده رو امام خمینی (ره) شهر ارسک به متراژ ۳ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۱۵ میلیون تومان نیز افتتاح شد.

 

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای شهید کبوتری ارسک این شهرستان برگزار شد و برای اجرای این پروژه یک هزار و 400 متری شبکه آبرسانی اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان هزینه شده است  و ۲۰ خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

کد خبر 1144424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha