دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است

شریفی،گفت: ایام الله دهه فجر، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است که باعث آشنایی بیشتر نسل جوان می شود.

 عزت الله شریفی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور خاطره روزهای ایثار و از خودگذشتگی ملت مبارز ایران اسلامی برای نیل به استقلال و آزادی و تحقق عدالت است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سرپل ذهاب افزود: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود. 

 

 

وی بااشاره به اینکه برنامه های امسال در ایام الله دهه فجر متنوع تر است،خاطر نشان کرد :برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرهای تجسمی ،برپایی جشن های انقلاب با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنر در شهرستان و بخش های تابعه ، برگزاری نمایشگاه کتاب، برپایی عصر شعر انقلاب ، نقد، بررسی و رونمایی از کتاب نویسندگان، برگزاری مسابقات فرهنگی،غبار روبی مزار شهدای انقلاب و در صورت برپایی راهپیمایی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در غیر اینصورت جایگزین کردن برنامه دیگر از شاخص ترین برنامه های این ایام است.

 

 

شریفی تصریح کرد: ۲۲ بهمن روزی بزرگ و به یاد ماندنی برای ملت بزرگ ایران است.روزی که مردم با وحدت و همدلی و صفوف به هم پیوسته ندای آزادی سر دادند تا از دست استبداد خلاص شودند.

 

 

 

کد خبر 1144437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha