حجاب و عفاف باید به دغدغه ای مردمی تبدیل شود

توکلی با بیان اینکه حجاب و عفاف باید به دغدغه ای مردمی تبدیل شود، گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف موجب ریشه‌کن شدن و حذف بسیاری از منکرات در جامعه می‌شود.

«توکلی» درحاشیه اولین نشست مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  عفاف و حجاب باید به دغدغه مردمی تبدیل شود.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: برای اینکه جامعه در امر حجاب و عفاف به سمت درستی حرکت کند باید همه دستگاه ها پای کار بیایند و در حوزه فرهنگ سازی بیشتر تلاش شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف و رعایت حجاب و عفاف موجب ریشه‌کن شدن و حذف بسیاری از منکرات در جامعه می‌شود.

 

توکلی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف باید به دغدغه همه مردم تبدیل شود، گفت: باید با فرهنگ‌سازی مناسب در این خصوص زمینه را برای رعایت کامل حجاب و عفاف در محیط‌های مختلف فراهم سازیم.

 

وی افزود: در این راستا لازم است مدیران  روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف توجه بیشتری داشته باشند.

 

توکلی اذعان داشت: روابط عمومی  شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی گزینه ای بسیار مهم است که باید با برنامه ریزی ویژه برای انتشار، انعکاس و عملیات روانی در جامعه می تواند نقطه قوتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: روابط عمومی  شورهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادها باید مرجعی باشد برای اطلاع رسانی صحیح و انعکاس عملکردها و اهداف و برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد.

کد خبر 1144458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha