مراسم میهمانی لاله ها در کرمانشاه برگزار شد

امروز ۱۴ بهمن ماه مراسم میهمانی لاله ها در کرمانشاه در جوار مزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم برگزار و در پایان مزار مطهر شهدای گرانقدر و والامقام گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، چهاردهم بهمن ماه ، اولین پنج شنبه از ایام الله دهه مبارک فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی است که با عنوان « انقلاب اسلامی ، جهاد ومقاومت ، ایثار و شهادت » نامگذاری شده است .

 

 

براساس این گزارش، به پاس جانفشانی های شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم و خانواده های معظم شهدا مراسم میهمانی لاله ها  در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و در گلزار شهدای سراسر استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،استاندار کرمانشاه ،  مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، خانواده شهدا و آحاد مردم همیشه در صحنه استان برگزار شد.

 

همچنین،  مشابه این مراسم در تمامی شهرستان های تابعه با حضور مسئولان و مردم برگزار می شود.

 

گفتنی است،اقتدار، عظمت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون درخشش شهدایی است که از هستی و جان خود گذشتند تا ما در آسایش و آرامش باشیم.

 

 

لازم بذکراست، مدیر ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به همراه جمعی از کارکنان و مدیران کانون های مساجد استان در مراسم میهمانی لاله ها حضور داشتند.

 

کد خبر 1144477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha