کار ارزشمند امدادگران هلال احمر گیلان در انتقال بیمار حاد قلبی

غلامی از اقدام ارزشمند امدادگران هلال احمر در انتقال مادری میانسال که مشکل حاد قلبی داشت خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی و وجود برف در روستای مذکور، امدادگران تا رساندن بیمار به آمبولانس وی را بر دوش خود حمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز (پنج شنبه، ۱۴ بهمن) در جمع خبرنگاران از انتقال به موقع بانویی میانسال با مشکل حاد قلبی و تنفسی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: ساعت۱۴:۲۰ روز گذشته (۱۳ بهمن) گزارشی از سوی مرکز فوریت های پزشکی مبنی بر اعلام حمله قلبی یک زن میانسال ۶۰ ساله در محور سیاهکل به دیلمان منطقه سیوسرک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه آغوزی سیاهکل به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و وجود برف در روستای مذکور، امدادگران هلال احمر با برف پیمایی و حمل این مادر میانسال بر دوش خود، وی را به آمبولانس اورژانس رساندند.

غلامی ضمن عرض خداقوت به امدادگران هلال احمر گفت: آقایان علی آزادپش، پوریا گرجی و سید شفیع نبوی امدادگران پرتلاشی بودند که در این عملیات انساندوستانه مشارکت کردند.

*صعود به قله سبلان به مناسبت دهه فجر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در ادامه از صعود اعضای جمعیت هلال احمر استان گیلان به قله ۴۸۱۱ متری سبلان به مناسبت یوم الله دهه فجر خبر داد.

غلامی اظهار کرد: امین طلوع، امین حاجتی و مجتبی ساده پسند از اعضای جمعیت  هلال احمر استان گیلان به قله سبلان صعود کرده و پرچم سرخ و سفید جمعیت هلال احمر را برفراز آن به اهتزاز در آوردند.

وی در ادامه هدف از این صعود را بالابردن سطح آمادگی و ترویج روحیه ورزشی و توان افزایی بیشتر اعضای جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1144486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha