عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد از طرح بزرگ «نهضت ملی مسکن» در شهرستان داراب آغاز شد

همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد مسکن از طرح بزرگ «نهضت ملی مسکن» در شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۷۰ هزار متر مربع آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمودرضا طالبان» امروز (پنج شنبه 14 بهمن) گفت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد مسکن از طرح بزرگ «نهضت ملی» در شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۷۰ هزار  متر مربع آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: 170 متر مربع زمین جهت اجرای این طرح آماده سازی و مهیا شده و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است و این 720 واحد در 194 قطعه طراحی و به صورت ویلایی، در 2 طبقه هر طبقه 2 واحد اجرا خواهد شد و مساحت هر واحد حدوداً 120 متر مربع است.

 

وی در خصوص اجرای پروژه هایی ویلایی بیان کرد: این طرح جزء طرحهایی است که بسیار موفقیت آمیز بوده و در سطح کشور فوق العاده مردم استقبال کرده اند.

 

طالبان اذعان داشت: در شهرهایی که زمین کافی برای اجرای پروژه های ویلایی وجود دارد حتماً از این طرح در پروژه نهضت ملی مسکن استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ویلایی ادامه داد: این طرح می تواند الگوی مناسبی باشد زیرا هم سرعت اجرابالاست و هم هزینه ها را کاهش می دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس مبلغ تسهیلات برای شهر داراب را 350 میلیون تومان اعلام و گفت: از کل هزینه تمام شده واحدهای نهضت ملی در شهر داراب 350 میلیون تومان تسهیلات و مابقی هم توسط اعضاء منهای قیمت زمین پرداخت می شود.

کد خبر 1144488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha