برپای نمایشگاه گروهی عکس «شکوه انقلاب» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه گروهی عکس «شکوه انقلاب» در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری این اداره خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «شکوه انقلاب» با حضور فرماندار و اعضای ستاد دهه فجر در آران و بیدگل افتتاح شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه به همت انجمن عکاسان ارغوان کویر، کانون بسیج هنرمندان و با همکاری این اداره در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برپاشده است.


ضابطی ادامه داد: این نمایشگاه با ۴۵ اثر از ۱۵ هنرمند عکاس مطرح شهرستان آران و بیدگل با موضوع حماسی، انقلابی، دینی و ارزشی از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقه مندان است.


وی بیان داشت: در این نمایشگاه آثاری از « عباس حاجی پور، سجاد صادقی، مهدی کشایی، حسین رضایی مطلق، سلمان مکاری، مرتضی رییسی، سید مجتبی هنرمند، علیرضا سالمی، محمدطه نمکی، سیدمهدی رخسارزاده، فاطمه خوش بیانی، مریم خدیش زاده، فاطمه عبدلی و زینب ترکزاده» به نمایش گذاشته شده است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: ثبت و بیان لحظات و وقایع انقلاب، حضور حماسی مردم در راهپیمایی های مناسبتی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار هنر برای نسل جوان و نوجوان تأثیرگذارتر است./

کد خبر 1144490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha