بیانیه گام دوم، سند جامع و کامل برای ترسیم آینده انقلاب اسلامی است/ مطالبات امامین انقلاب نباید روی زمین بماند

حجت الاسلام گرزین گفت: بیانیه گام دوم، کامل ترین و جامع ترین سند برای ترسیم آینده انقلاب اسلامی است که اگر به آن عمل شود سبب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی قرائت درست و ناب از اسلامی در زمینه آرمان ها و افق آن است. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اینکه در اجرا مدیری نتواند به خوبی عمل کند یا کم کاری داشته باشد، به معنای ناکارآمد بودن دین برای حکمرانی نیست.

 

وی تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم مطالبات بر زمین مانده امامین انقلاب اسلامی را بلند کنیم و به صورت ویژه به آن بپردازیم و نگذاریم این مطالبات مورد غفلت قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک سند کامل و جامع پیش روی مردم و مسئولان قرار دارد و اگر بتوانیم مطالبات رهبر انقلاب اسلامی را که در این بیانیه آمده است به خوبی عمل کنیم، سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 

وی گفت: در شرایط کنونی امید آفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام یکی از مهمترین موضوعات است که دهه فجر فرصت خوبی برای پرداختن به این مسائل و موضوعات است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: جهاد تبیین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه های مختلف از حضور سخنرانان و صاحب نظران بهره خواهیم گرفت و همایش های تبیینی متعددی برگزار خواهیم کرد.

 

کد خبر 1144536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha