اپلیکیشن و بازی گردشگری کلمجور رونمایی شد

اپلیکیشن گردشگری شهرستان دزفول (کلمجور) امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات سازمان عمران شهرداری دزفول رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «مهدی هودگر» امروز (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در آیین رونمایی از اپلیکیشن گردشگری کلمجور که به صورت مشترک توسط شورای اسلامی شهر و مرکز رشد و فنآوری شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد واحدهای فناور دزفول بستر مناسبی برای رشد بلوغ تجاری شرکت های فناور است.

 

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد دزفول افزود: برخی استارتاپ ها به علت نبود اطلاع‌رسانی کافی از سرمایه‌گذاری، در برندینگ تبلیغات و تجاری سازی دچار مشکل شده و حتی به شکست منجر می‌شود که برای اینکه این اتفاق نیفتد باید از شرکت های نوپا حمایت شود.

 

وی اضافه کرد: تاثیر این برنامه از صدها بنر و پوستر بیشتر است لذا باید با هدایت این بسترها فضای مناسبی فراهم کنیم تا با کمترین هزینه به هدف خود برسیم.

 

هودگر تصریح کرد: این مرکز رشد، هم اکنون ۳۰ تیم مشابه این تیم را که الان محصول آنها آماده شده در دزفول زیرپوشش دارد و در سال ۱۴۰۰ برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

 

وی ابراز کرد: این بازی خروجی یکی از استارت آپ ها و ایده شوهای مرکز رشد است که در حوزه گردشگری ارائه شد؛ حدود ۹۰ ایده به این استارتاپ رسید که یکی از آنها بازدید و معرفی مکان های گردشگری به نام کلمجور بود که الان به ثمر رسیده است.

 

«محمد‌حسن پراور» نیز در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و حلول ماه رجب عنوان کرد: امیدواریم رونمایی از این برنامه تفریحی، سیاحتی و زیارتی که با یک بازی سرگرم کننده همراه است به توسعه گردشگری منجر شود.

 

رئیس شورای شهر دزفول یاد آور شد: این برنامه کاملا بومی است و مخاطبان آن نوجوانان و جوانان هستند و در مدت ۶ ماه تولید شده که نقش بسزایی در معرفی ظرفیت های گردشگری خواهد داشت.

 

گفتنی است، این اپلیکیشن و بازی بومی محلی، توسط فرزندان شهرستان و به مدیریت مهدی توکلی زاده، مدیر شرکت تولیدکننده طراحی شده و در کافه بازار بصورت رایگان عرضه شده است.

 

کد خبر 1144537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha