برپایی میز خدمت در مسجد صاحب الزمان(عج)/ ۱۳۴ پروژه در رشت افتتاح شد

افتتاح۱۳۴ پروژه خدماتی و کشاورزی، برپایی میز خدمت و مراسم مهمانی لاله‌ها از برنامه های سومین روز دهه فجر در شهرستان رشت بود.

با گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۳۴ پروژه خدماتی و کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان رشت افتتاح شد.

 

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون از حوزه های مختلف همچون، اعتبارات ملی و استانی و دیگر ردیف های بودجه افتتاح شده است.


«حمیدرضا امام پناهی» در مراسم افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها بخشی از مشکلات مردم برطرف می شود اظهارکرد: آبرسانی به هفت روستای بخش مرکزی از جمله این پروژه ها بود که موجب بهره مند شدن هزار و ۲۷۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۶۹۷ نفر از آب شرب سالم شد.

 

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: افتتاح متمرکز ۱۲۶ پروژه توسعه و تقویت برق از جمله پروژه های خدماتی بودند که امروز به صورت متمرکز در بخش مرکزی به بهره برداری رسید.

 

 

وی اعلام کرد: تعداد ۲۰۹ پروژه توسعه و تقویت شبکه توزیع برق برای شهرستان تعریف شده که با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان در پنج بخش شهرستان رشت در ایام دهه فجر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

امام پناهی تصریح کرد: بازسازی و لایروبی آب بندان روستای طراز کوه به مساحت چهار هکتار در سه پهنه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیون تومان امروز در روستای طرازکوه به بهره‌برداری رسید که مشکل تامین آب کشاورزی ۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان مرتفع می شود.

 

 

آئین میهمانی لاله ها و عطر افشانی گلزار شهدای رشت نیز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با هدف تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا برگزار شد.

 

 

همچنین میز خدمت به مردم با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل مسجد صاحب الزمان (عج) آج بیشه شهر رشت برگزار شد.

 

این آئین در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم برگزار شد و مسئولین پای صحبت مراجعین نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان بودند.

 

کد خبر 1144562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha