مشکلات حوزه سلامت به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ دینی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به معضلات حوزه سلامت استان مازندران، گفت: فاصله گرفتن از فرهنگ دینی مشکلات متعددی را همراه خواهد داشت؛کادر درمان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی باید عدالت را در پرتو دین رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۴بهمن) در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن گرامیداشت دهه فجر و ماه رجب عنوان کرد: هر چه که بر نعمت انقلاب اسلامی شکر کنیم کم است، بعد معنوی، مادی و هویتی به‌همراه استقلال و آزادی و شرافت به برکت انقلاب جایگاه پیدا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به معضلات حوزه سلامت استان مازندران، افزود: دین با آزادی تعارض ندارد، همه چیز در پرتو دین رشد می‌کند، فاصله گرفتن از فرهنگ دینی مشکلات متعددی را همراه خواهد داشت. کادر درمان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی باید عدالت را در پرتو دین رعایت کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی  اذعان کرد: اگر مدیری در جامعه بیماران، دانشجویان، پرسنل بهداشت و درمان، کارکنان دانشگاه، اساتید و هیئت علمی عدالت و ضابطه محوری را رعایت و در بیت المال و عزل و نصب های خود نگاه عدالت محور داشت، اهلیت دارد.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه کادر درمان مازندران در ۵پیک کرونا که استان پشت سرگذاشته خوب عمل کردند، افزود: مردم و مسئولین باید شیوه نامه های بهداشتی را با هدف حفظ سلامت خود وجامعه و حمایت از کادر درمان مورد توجه داشته باشند.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر «سید عباس موسوی» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عنوان کرد: دکتر غلامی هم نیروی شناخته شده و چهره ارزشی دانشگاه هستند، آرزوی برای ایشان توفیق داریم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین تاکید کرد: حوزه سلامت در بخش‌های مختلف دردسرهایی دارد و نیازمند نظارت است، کار در این حوزه پرزحمت است، از خدای بزرگ می خواهیم که مسیر را هموار کند.

کد خبر 1144569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha