۱۲۸ زندانی جرائم غیرنقد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

حیدری گفت: امسال ۱۲۸ زندانی جرائم غیرنقد با بدهی بیش از ۲۵ میلیارد تومان با همکاری ستاد دیه، خیرین و گذشت شاکیان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حمیدرضا حیدری» امروز (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: همچنین امسال یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خدمات معیشتی و حمایتی توسط انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان پرداخت شد.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۸۹۰ خانوار زندانی زیر پوشش این انجمن قرار دارند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۸۰ خانواده به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۳۲ خانواده به بهزیستی معرفی شدند و ۱۰۰ خانواده نیز برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری در ادامه از اعطای چهار هزار و ۵۷ مورد مرخصی به زندانیان خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

 

حیدری تصریح کرد: در سال جاری ۶۶۵ مورد جلسه صلح و سازش بین زندانیان و شاکیان تشکیل شد که در همین مدت هشت پرونده قصاص نفس منجر به صلح و سازش شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حرفه آموزی یک هزار و ۴۹۷ زندانی در دوره حرفه آموزی شرکت کردند.

 

کد خبر 1144581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha