مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای قم برگزار شد

مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان، با عنوان «مهمانی لاله‌ها» با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های گرانقدر شهیدان، جانبازان و ایثارگران و قشرهای گوناگون مردم در گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر(ع) شهر قم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان، با عنوان «مهمانی لاله‌ها» عصر امروز(پنجشنبه۱۴ بهمن) با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های گرانقدر شهیدان، جانبازان و ایثارگران و قشرهای گوناگون مردم در گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر(ع) شهر قم به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع) پنجمین اختر تابناک ولایت و امام و ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: توفیق حضور در گلزار شهدا، یکی از نعمت‌های الهی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و باید شکرگزار نعمات پروردگار باشیم.

 

احمد حاجی‌زاده افزود: نسل ما باید یک‌سره شکرگزار خداوند کریم باشد؛ چراکه نسلی هستیم که امام خمینی(ره) و شهدا را دیدیم و انقلاب اسلامی را درک کردیم و این‌ها نعمت‌های کمی نیستند.

 

وی با بیان اینکه خداوند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون شهدا شکل داد، گفت: امروز توفیق داریم که در این فضای عطرآگین نفس می‌کشیم و ما برای غبارروبی مزار مطهر شهیدان نیامده‌ایم، بلکه آمده‌ایم تا غبار دل و روح خودمان را پاک کنیم.

 

حاجی زاده با بیان اینکه شهیدان زنده‌اند، تاکید کرد: آمده‌ایم از شهدا بخواهیم که ما را هدایت و یاری کنند و تنها راه نجات کشور را در ترویج و تبیین سبک زندگی شهدا و پیروی از راه ایشان می‌دانم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم، بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا و خواندن کتاب‌های زندگی و خاطرات ایشان تاکید کرد.   

 

حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این مراسم، بر پیروی از سیره شهدا تاکید کرد و افزود: همه ما مدیون شهیدان و خانوده‌های گرانقدر ایشان هستیم.  

کد خبر 1144587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha