فیلم‌های  چهلمین جشنواره فجر در سینماهای کرمانشاه اکران می شود

کرمی چمه،گفت: امروز ۱۵ بهمن فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در سینماهای کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان و مردم دوستدار فیلم وسینما آغاز بکار می کند.

 

سعید کرمی چمه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بی‌شک مهم‌ترین رویداد سینمایی و فرهنگی سالانه ایران جشنواره‌های فجر می‌باشد. نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ۱۵ بهمن ماه در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.

 

مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: فیلم‌های این دوره از جشنواره ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه جاری با ۱۷ فیلم در سه سینمای آزادی، بیستون (هتل پارسیان) و فرهنگ  اکران خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  امروز ۱۵ بهمن راس ساعت ۱۷:۳۰ مراسم افتتاحیه این جشنواره در سینمای آزادی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استاندار،مسئولان استانی و علاقمندان به فیلم و سینما با رعایت پروتکل های بهداشتی  آغاز به کار خواهد کرد. 

 

کرمی چمه تصریح کرد: فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا ، فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی، «مردبازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان،«هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «درب» به کارگردانی  سید هادی محقق در این دوره از جشنواره در کرمانشاه اکران می شوند.

 

مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: هرساله شاهد  استقبال بی نظیر مردم و علاقمندان به سینما در استان کرمانشاه از جشنواره بودیم امیدوارم امسال نیز نسبت به سنوات گذشته شاهد استقبال  گسترده تری  باشیم.

کد خبر 1144603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha