ایران اسلامی به به برکت انقلاب به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است

رضایی‌پور گفت: به برکت انقلاب کشور در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و باید قدر این انقلاب الهی را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» شب گذشته(پنجشنبه، ۱۴بهمن) در جشن انقلاب که به مناسبت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مسجد جامع روستای ویرمونی برگزار شد با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و این درخت امروز تنومند شده و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام خمینی(ره) و همراهی مردم به ثمر نشست، افزود: به برکت انقلاب کشور در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و باید قدر این انقلاب الهی را بدانیم.

 

وی به جنایت‌ها و چپاول جبهه استکبار جهانی در طول تاریخ علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار جهانی همواره با جنایت‌های خود تلاش در چپاول منابع کشورمان داشته‌اند و با حضور یک رهبر مقتدر دست دشمن برای همیشه از ایران کوتاه شد.

 

رضایی‌پور، کار دشمن را نشستن بر روی نارسایی‌ها مثل مگس از طریق ابزار رسانه دانست و خاطرنشان‌کرد: در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با ابزار رسانه تلاش در مایوس کردن مردم و ایجاد حس بی‌اعتمادی و نارضایتی است و باید با افزایش سواد رسانه‌ای، آگاهی‌سازی جوانان و اعتمادسازی بین ملت روز به روز شاهد یک ایران قوی باشیم و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با اشاره به پرداخت هزینه‌های متوالی کشور برای عزتمندی،اظهارکرد: خون شهدا عزت و اقتدار کشور را رقم زده و باید با قرائت وصیت نامه آنها راه را پیدا کرده و اجازه برنامه‎ریزی را به دشمن ندهیم.

 

کد خبر 1144609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha