لزوم تغییر قانون حمل سلاح برای نیروهای انتظامی و پلیس در مواقع مقابله با حوادث

عزیزی گفت: مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون استفاده پلیس از سلاح گرم تغییراتی خواهد داد و باید قانون حمل سلاح برای نیروهای انتظامی و پلیس در مواقع ناامنی و مقابله با حوادث تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، با تسلیت شهادت مامور انتظامی فارس به دست اراذل در جمع خبرنگاران گفت: مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون استفاده پلیس از سلاح گرم تغییراتی خواهد داد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی در شیراز و ضمن تسلیت به خانواده بزرگ نیروی انتظامی ادامه داد: باید قانون حمل سلاح برای نیروهای انتظامی و پلیس در مواقع ناامنی و مقابله با حوادث تقویت شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس برای نواقص قوانین استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی و پلیس اقدامات لازم را انجام می دهد تا اقتدار لازم را مجددا به این نیروی وظیفه برگرداند.

وی تاکید کرد: پس از بازگشایی مجلس شورای اسلامی این موضوع در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح خواهد شد تا قانون استفاده از سلاح رفع شود و اقتدار به پلیس کشور بازگردد.

 

کد خبر 1144656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha