پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین تحولات تاریخ بشری است/ امام و مردم ایران هیمنه استکبار را شکستند

حجت الاسلام گرزین گفت: ملت ایران یکی از مهمترین تحولات تاریخ بشریت را رقم زده و بساط و هیمنه استکبار و طاغوت را در هم شکسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آزادشهر، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در یادواره شهدای بسیج اقشار این شهرستان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، احیا کننده دین خدا و اولیای خدا شد که شهدا از مصادیق اولیای الهی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه، پیروزی انقلاب اسلامی، یک معجزه بود، گفت: شاید هنوز برخی از ما ندانیم چه اتفاق بزرگی را رقم زدیم. ملت ایران یکی از تحولات تاریخ بشریت را رقم زده و بساط و هیمنه استکبار و طاغوت را در هم شکسته است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که ابرقدرتهای آن زمان، کشورهای دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند و البته غرب تدبیری کرده بود که با حذف شوروی تنها ابرقدرت جهان باشد. در چنین شرایطی امام خمینی ( ره ) با دست خالی قیام کرد.

 

حجت الاسلام گرزین با اشاره به برخی ویژگی های امام خمینی (ره) ادامه داد: امام راحل اهل معنا و توحید و معرفت بود، بسیار شجاع و انسان شناس توانمندی بود. امام خمینی (ره) به داشته ها و وعده های خداوند ایمان داشت و برای همین یک تنه مقابل استکبار سینه سپر کرد.

 

وی گفت: توطئه ها و فتنه های زیادی از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی به راه افتاده اما انقلاب اسلامی از حرکت نایستاده، رشد کرده و در حال پیشرفت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عزت و عظمت انقلاب اسلامی بعد از عنایت خدا و اهل بیت (ع) و رهبری های امامین انقلاب، مدیون شهداست که نقش بی نظیری داشتند. 

 

 

کد خبر 1144660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha