دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهید انقلاب

طاطیان از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهید انقلاب خبر داد و گفت: این دیدار به پاس قدردانی و تجلیل از این خانواده صورت گرفت.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شهدا، رزمندگان و همه آنانی که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن زحمات فراوان کشیده اند بر ما حق بزرگی دارند و نمی توان به راحتی از آنان و ارزش‌هایی که بر جای گذاشته اند؛ عبور کرد.

 

مدیر کانون خدمت رضوی بهشهر افزود: در ایام الله دهه فجر قرار داریم و تلاش برای پاسداشت همه ارزش ها باید مورد توجه باشد که یکی از مهمترین این ارزشها شهدایی هستند که برای استقرار این نظام خون و جان دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: راه و مسیری که شهدا ترسیم کرده اند؛ مسیر سعادت و سلامت است  و وظیفه داریم در مسیری که آنان برای ما ترسیم کرده اند، گام برداریم.

 

طاطیان از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهید انقلاب « اسماعیل عباس زاده » خبر داد و گفت: این دیدار به پاس قدردانی و تجلیل از این خانواده صورت گرفت.

 

مدیر کانون خدمت رضوی بهشهر یادآور شد: شهید انقلاب « اسماعیل عباس زاده » به همراه شهیدان « اسماعیل قلندری» و «علی جناب زاده» از شهدای انقلاب شهرستان بهشهر هستند که در دوران پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند.

کد خبر 1144662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha