اجرای طرح « آقا حساب کردند» در محلات گلوگاه

قدسی از اجرای طرح« آقا حساب کردند» درمحلات گلوگاه خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی از آغاز شیوع کرونا تاکنون، با تسویه بدهی نیازمندان به سوپرمارکت ها و نانوایی محلات این شهرستان در قالب با طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام مردم هستند.

«میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در قالب طرح «آقا حساب کردند» با توجه به مشکلات معیشتی نیازمندان به کمک آنان شتافته و برای رفع نیاز نیازمندان تلاش دارند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی گلوگاه افزود: خادمیاران رضوی گلوگاهی با پرداخت بدهی معوقه و بهای دارو، قلب چند خانواده نیازمند را با مهر رضوی شاد کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از نیازمندان در کانون خدمت رضوی شامل بخش های مختلف است که طرح «آقا حساب کردند» یکی از این طرح های مهم برای دستگیری از افراد کم برخوردار و بدهکار در محلات است.

 

قدسی از اجرای طرح « آقا حساب کردند» در محلات گلوگاه ه خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه از آغاز شیوع کرونا تاکنون، با تسویه بدهی نیازمندان به سوپرمارکت ها، بدهی معوقات دارو و نانوایی محلات این شهرستان در قالب با طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام محرومین هستند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی گلوگاه افزود: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت روستای قلعه پایان گلوگاه، حساب دفتری تعدادی از خانواده های کم برخوردار روستای قلعه پایان در سطح داروخانه ها و فروشگاه های محل به نیت امام رضا(ع) تسویه شد.

 

وی یادآور شد: خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه در همه ایام سال با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

کد خبر 1144665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha