مراجعه ۶۵۰۰ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان

سرمست با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته به مراکز بهداشتی و درمانی استان خوزستان مراجعه کرده اند گفت: بیش از ۲۰ درصد مبتلایان کودکان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدحسین سرمست» امروز (جمعه ۱۵ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان خوزستان مراجعه کرده اند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: شیوع اُمیکرون در کودکان به گونه ای است که در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد آمار مبتلایان را کودکان شامل می شوند. 

 

وی اضافه کرد: در حالیکه در ۲ روز گذشته تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند این رقم با گذشت ۲۴ ساعت چهار هزار مورد بیشتر شد که این موضوع نشان از سیر صعودی کرونا در خوزستان دارد.

 

سرمست تصریح کرد: افرادی که علائم خفیف کرونا دارند نباید تردد داشته باشند تا از انتقال بیماری جلوگیری شود و فقط افراد سالم برای واکسیناسیون اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه در مراکز واکسیناسیون خوزستان به اندازه میزان مراجعه کنندگان واکسن وجود دارد یاد آور شد: در حال حاضر بهترین واکسن، در دسترس‌ترین واکسن است و نباید منتظر نوع خاصی باشیم لذا از مردم انتظار داریم هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

 

کد خبر 1144666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha