برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید «علی اکبر رنجبر» با حضور معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

مراسم تشییع مدافع امنیت، شهید سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» با حضور سردار «زارعی»، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بعد از مراسم نماز جمعه امروز (جمعه 15 بهمن) در شیراز، مراسم تشییع مدافع امنیت، شهید سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» با حضور سردار «زارعی»، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان فارس برگزار شد و شهید رنجبر در گلزار شهدای شیراز تدفین شد.

«سید عبدالرزاق موسوی» در این مراسم گفت: روز گذشته یکی دیگر از اعضای شایسته نیروی انتظامی فارس در حین انجام وظیفه به شهادت رسید و تصاویر تلخ حادثه، اوج مظلومیت این شهید وظیفه ‌شناس را نشان می‌ داد.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مسئولیت نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه و مقابله با ناامنی‌ ها در شرایط فشارهای ناشی از فقر، فساد و تبعیض بسیار سنگین است.

وی اضافه کرد: نیروهای پرتلاش انتظامی در مبارزه و مقابله با بر هم ‌زنندگان و تهدیدکنندگان امنیت جامعه و انجام رسالت مردم‌ دارانه به عنوان ظابطین دادگستری در تامین امنیت اجتماعات مختلف از جمله اعتراضات اخیر معلمان و فرهنگیان همواره در تلاش هستند.

موسوی تاکید کرد: در انجام این وظایف و رسالت ها، شاهد شهادت و مجروحیت برخی از نیروهای فداکار انتظامی بوده ایم که شهادت شهید «رنجبر» در برخورد با اراذل از جمله این موارد است و به عنوان یکی ازاستفاده کنندگان از خدمات نیروی انتظامی به خانواده محترم شهید رنجبر، جامعه گرانقدر نیروی انتظامی و مردم شریف شیراز و فارس شهادت دلاورمدانه وی را تسلیت عرض می کنم.

کد خبر 1144677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha