بستری کرونایی در قم به بیش از ۴۰۰ مورد رسید

مصری گفت: در حال حاضر ۴۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۳۲ نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (جمعه 15 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در استان قم گفت: وضعیت بیماری در استان به‌شدت در حال افزایش است به‌گونه‌ای که شاهد حجم عظیمی از مراجعات به بیمارستان‌ها هستیم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: روز گذشته 127 نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کردند که 99 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشته و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.
 

وی بیان داشت: 60 بیمار کرونایی نیز که در روزهای گذشته بستری‌شده بودند با نظر پزشکان ترخیص و متأسفانه یک بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست داد.


مصری گفت: در حال حاضر 435 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 32 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: روز گذشته همچنین 634 تست کرونا از همشهریان گرفته‌شده و 429 تست نیز مثبت که نتایج آن اعلام شد.


وی گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 681 هزار و 917 دوز واکسن به همشهریان تزریق‌شده که امیدواریم با مراجعه مردم شاهد افزایش میزان واکسیناسیون باشیم.

کد خبر 1144678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha