گلزار مطهر شهدای شهر جونقان به مناسبت دهه فجر عطرافشانی شد

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلزار مطهرشهدای شهر جونقان با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری ۱۸ اسفند، ارشاد و ساجدین غبارروبی و عطرافشانی شد.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلزار مطهرشهدای شهر جونقان با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری 18 اسفند، ارشاد و ساجدین غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری، برخی از مدیران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران قبور مطهر شهدا را عطرافشانی و به مقام شهدا شهر جونقان ادای احترام شد.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان هرساله با آغاز ایام الله فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی به صورت جمعی و مجازی در سطح شهرستان برنامه ریزی و برگزار می کنند.

 

امیریان تصریح کرد: هدف از غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا این است که ما خدمتگزاران بار دیگر با آرمان های این عزیزان بیعت کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان با بیان اینکه هدف از غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا این است که ما خدمتگزاران بار دیگر با آرمان های این عزیزان بیعت کنیم، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب می شود که انسان بدون نگاه به جنبه مادی، آن را انجام دهد.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انقلاب اسلامی را حاصل جانفشانی ‌های شهدای عزیز به‌خصوص شهدای انقلاب خواند که در آن برهه از جان خود برای اعتلا و آزادی وطن گذشتند و با خون خود پای پیمان خود با خدا و ملت ایران را امضا کردند تا امروز ما با حفظ این استقلال در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت کنیم.

 

کد خبر 1144679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha