عادی سازی روابط نامشروع هدف تولید فیلم های فارسی زبان است/ جنگ فرهنگی با انحراف فکری

سرهنگ قادری با اشاره به تولید فیلم های فارسی زبان در شبکه های ماهواره ای گفت: عادی سازی روابط نامشروع و ایجاد انحراف فکری و ذهنری هدف تولید فیلم های فارسی زبان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «اسماعیل قادری« در نشست آگاه سازی کارکنان وظیفع منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان به توطئه و تاکتیک دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و اظهارداشت: مقدسات و ارزش های اسلامی و انقلاب در این نوع نبرد هدف قرار گرفته تا با تغییر ارزش ها و فاصله بین فرهنگ واقعی اهداف دشمنان محقق شود.

 

کارشناس اجتماعی پلیس اصفهان با بیان اینکه تولید فیلم های فارسی زبان و محتواهای فارسی برای ملت ایران هزینه های زیادی را برای استکبار جهانی و اسرائیل دارد، تصریح کرد: با چنین هزینه هایی آن ها قطعا به دنبال سود و منفعت برای کشور ما نیستند.

وی ادامه داد: تولید این محتواها ها ارزش های جامعه را هدف قرار داده و عادی سازی روابط نامشروع و ایجاد انحراف فکری و ذهنری هدف تولید فیلم های فارسی زبان است تا اینکه نسل جوان و مولد  جامعه را منحرف و به واسطه آن افکار استعماری خود را محقق کنند.

 

قادری با بیان اینکه تضعیف بنیان خانواده و اختلافات در این نهاد فرصت های زیادی را از جامعه سلب می کند، افزود: افزایش آمار طلاق و روابط نامشروع بین زنان و مردان متاهل ناشی از هم پاشیدگی بنیان خانواده و دلبستگی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد.

وی اضافه کرد: دولت های غربی مدعی حامی دفاع از حقوق بشر و آزادی ملت ها هستند و با چنین شعارهایی اهداف و برنامه های خود را محقق می کنند تا بتوانند سرمایه های ملی را تسخیر و از بین ببرند.

 

کارشناس اجتماعی پلیس اصفهان مراقبت و هوشیاری در رصد شبکه های اجتماعی را برای نسل جوان مهم بیان کرد و اظهارداشت: سواد رسانه ای در شناخت واقعیت های کشور و مسائل بین المللی کمک می کند و اگر از این مسائل را فرانگیریم دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

جنگ فرهنگی با انحراف فکری

وی به بمباران فکری با تولید محتواهای کاذب، شایعه پراکنی و تحلیل های غلط را از فرصت های دشمنان در این سال ها بیان کرد و اذعان داشت: آنان از شبکه های اجتماعی و تولید محتواهای چند رسانه ای رایگان برای این مسائل استفاده می کنند.

این کارشناس انتظامی و اجتماعی شناخت واقعیت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: از آسیب های اجتماعی فضای مجازی نباید رد کنار منافع آن غفلت کرد چرا که تیغه دو لبه این حوزه امکان ایجاد ویرانی در زندگی مردم و پیشرفت جوانان را فراهم می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی مستعد نباید بی تفاوت و منحرف بشوند چرا که سرمایه های این کشور بوده و عامل اعتلای نظام و انقلاب خواهند شد.

کد خبر 1144682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha