۲۲ بهمن روز غلبه ایمان بر کفر/ دولت در مبارزه با فساد رضایت مردم را کسب کند

حجت الاسلام نوفرستی گفت: ۲۲ بهمن، روز غلبه ایمان بر کفر، الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود که این درس بزرگ را باید حفظ و به نسل بعد به عنوان یک الگو منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» ظهر امروز (۱۵ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که مردم ما در اوایل انقلاب در یک جنگ نامتقارن قرار گرفتند و تنها با قدرت ایمان در برابر دشمن قرار گرفتند درحالیکه دشمنان تجهیزات، سلاح و اتحاد داشتند اما درنهایت وعده الهی رقم خورد و انقلاب با معجزه الهی به پیروزی رسید.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در جنگ نامتقارن،‌ پیروزی با اراده قوی‌تر است؛ در انقلاب اسلامی ایران مردم به این باور رسیدند که با تبعیت از رهبر، تحول در کشور رقم می‌خورد.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز، در جنگ متقارن، تنها با ایمان و توکل بر خداوند، باتکیه بر وعده الهی، امت اسلامی پیروز خواهند شد، ادامه داد: مهمترین درسی که از ۲۲ بهمن می‌گیریم،‌ اتحاد و کنار هم بودن برای رسیدن به هدف و موفقیت است.

 

حجت‌الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن غلبه ایمان بر کفر، الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود که این درس بزرگ را حفظ و به نسل بعد به عنوان یک الگو منتقل کنیم و این روز را بزرگ بشماریم و از آن الهام بگیریم.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر تقویت و پرورش نهال امید به آینده در خود و دیگران تاکید کرد و گفت: مهمترین و ریشه دارترین جهاد، دور کردن ناامیدی از خود است.

 

وی با تاکید بر اینکه بدون توجه به امیدآفرینی هیچ گامی برداشته نمی شود، ادامه داد: باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و با نگاه و روحیه انقلابی و با عمل جهادی بتوانیم مسیر خود را ادامه دهیم و دولت هم با مبارزه با فساد و تحقق عدالت، تلاش کند رضایت مردم را کسب کند.

 

وی در ادامه با تبریک ۱۹ بهمن،‌ روز نیروی هوایی ارتش افزود: عظمت این عزیزان در ۱۹ بهمن سال ۵۷ بر کسی پوشیده نیست، یک نیروی مسلح و نظامی همه خطرات را به جان می‌خرد و با حضور در محضر نایب امام زمان (عج) بیعت می‌کند که وقتی مردم این صحنه را می‌بینند، امیدوار می‌شوند.

 

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: امام خمینی (ره) در ۲۱ بهمن به صراحت اعلام کردند که حکومت نظامی شکسته شود و مردم به صحنه بیایند که زمینه پیروزی در ۲۲ بهمن فراهم شد و این صحنه‌ها را انسان‌های مومن از جمله این بزرگواران نیروهای هوایی ارتش از قبل ایجاد کردند.

 

 

کد خبر 1144709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha