رویکرد اصلی دولت سیزدهم حل مشکلات اقتصادی مردم است

قناعت با اشاره به مشکلات اقتصادی بجا مانده از سیاست های غلط اقتصادی کشور در دولت‌های گذشته، گفت: رویکرد اصلی دولت سیزدهم حل مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» ظهر امروز (15 بهمن) در جمع نمازگزاران آرین شهر ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمدباقر(علیه السلام) و همچنین تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی پشت سر می‌گذاریم که در طول این سالها مردم عزیز کشور گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشتند که هر کدام از این گردنه‌ها می توانست ده ها نظام و حکومت را سرنگون کند.

 

وی با بیان اینکه اوایل انقلاب بیش از 300 گروهک وابسته به شرق و غرب در کشور فعالیت داشتند و از طرفی تجزیه طلب ها و کومله دموکرات در کردستان به دنبال براندازی در کشور بودند، اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس بیش از 14 کشور صدام را همراهی می کردند و از طرفی پول‌های عربستان، امارات، کویت، قطر و توپ های فرانسه، بمب های شیمیایی آلمان و کمک های آمریکا، همه اینها جمع شدند تا جمهوری اسلامی ایران را شکست دهند اما به فضل الهی و رشادت های شهدا و هدایت های پیامبرگونه امام راحل خواسته آنها محقق نشد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن می خواست تا کشور را تجزیه و به چند کشور تبدیل کند، اما مردم ایران بهترین جوانان خود را فدا کردند تا این کشور و نظام بماند، افزود: بعد از جنگ هم نفوذ لیبرال ها و نفوذی ها در بدنه اجرایی کشور و در پست های حساس و اقتصادی، بسیار بر مردم سخت تمام شد.

 

قناعت با اشاره به اینکه نگاه های غرب گرایانه عده ای در داخل مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد و وضعیت اقتصادی موجود کشور نتیجه تفکرات همین لیبرال ها در سالهای گذشته است، گفت: کسانی که بیش از 34 سال قوه مجریه و به ویژه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد را بر عهده داشتند، امروز باید پاسخگوی مردم باشند.

 

وی ادامه داد: نفوذ تکنوکرات ها و برخی از غرب دوست ها که آرمان آنها در آمریکا و اتحادیه اروپا است و در برخی از پست های کلیدی و متاسفانه در حوزه های اقتصادی بودند آسیب های زیادی به اقتصاد و معیشت مردم وارد کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و روحیه انقلابی حاکم بر کشور، شاهد موفقیت های چشم گیر در حوزه بین المللی است، گفت: امروز شاهد صدور انقلاب به نقاط مختلف دنیا هستیم.

 

قناعت با بیان اینکه دشمن قرار بود چند ماهه کار بشار اسد را تمام و سوریه را تجزیه کند،اما ایران نگذاشت، افزود: این اقتدار امروز نظام حاصل تحمل و صبوری مردم است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا خودش امروز در داخل کشورشان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، گفت: برخی غرب دوستان، آمریکا را بزک کردند، در حالی که این کشور از درون پوسیده است و شک نداریم که آمریکا در آینده نزدیک به چند کشور تجزیه خواهد شد، این کشور فقدان محتوا و بحران مدیریت دارد.

 

قناعت با اشاره به اینکه امروز در عرصه های بین المللی هم ایران در حال پیشرفت و ترقی است، تاکید کرد: متاسفانه در داخل کشور مشکلاتی است که بخشی به تحریم و بخشی به نگاه های غلط مسئولان در گذشته بر میگردد، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه های امید در مردم زنده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی خودش از جنس مردم است و درد مردم را می داند، از طرفی یک اتحاد و همدلی خوبی در قوای سه گانه ایجاد شده است، گفت: امروز فضای کشور، فضای کار و کوشش و تلاش است و نگاه ویژه ای هم مناطق کم برخوردار است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور کمی صبوری می خواهد تا به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: راه حل اصلی پیشرفت کشور نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و ظرفیت های داخلی کشور است اما سیاست خارجی دولت هم به خوبی در همه حوزه ها فعال است و به زودی به نتایج خیلی خوبی در مذاکرات هسته ای خواهیم رسید.

 

قناعت با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم مردم کشور مبارزه با فساد است، گفت: امروز باید با فساد مبارزه عملی کرد و آنهایی که رانت خواری کردند و باعث شد که فشار بر مردم تحمیل شود باید با آنها مقابله شود، این اصل در دولت سیزدهم ایجاد شده است و با فساد مبارزه خواهد شد.

 

وی گفت: هدف گذاری سه قوه کشور به ویژه مجریه موضوعات اقتصادی است که ان شاء الله حل خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1144730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha