دولت و مجلس فضای مجازی را مدیریت کنند

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه دولت و مجلس باید فضای مجازی را مدیریت کنند، گفت: امروز دشمن به دلیل عدم مدیریت فضای مجازی ناموس،امنیت، شرف و اخلاق ما را هدف قرار داده و باید برای مقابله با آن کاری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و امروز این درخت تنومند شده و در مقابل تندبادها خم نمی‌شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها خاری در چشم دشمنان است.

 

وی با تسلیت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی،تصریح‌کرد: این عالم ربانی عمر گرانبهای خود را در راستای ترویج علم، دین و پرورش جوانان مومن و انقلابی صرف کرد.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی یک مرجع بصیر برای جهان اسلام و از استوانه‌های حوزه علمیه قم بودند، گفت: حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی امین و مورد اعتماد حضرت امام خمینی(ره) بودند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به شهادت مامور نیروی انتظامی توسط اراذل اوباش اشاره و با تسلیت شهادت این مامور،خاطرنشان‌کرد: عاملین این‌گونه جنایات باید شناسایی، محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.

 

وی با اشاره به اینکه نباید اراذل و اوباش جرات سلب امنیت را در جامعه پیدا کنند، ادامه داد: اگر قانون در این زمینه نقص دارد باید اصلاح شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه دولت و مجلس باید فضای مجازی را مدیریت کنند، اضافه‌کرد: امروز دشمن به دلیل عدم مدیریت فضای مجازی ناموس، امنیت، شرف و اخلاق ما را هدف قرار داده و باید برای مقابله با آن کاری کرد.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: به همین مناسبت هیئت امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری مراسم عزاداری و تبیین ویژگی‌ها و سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه امام هادی(ع) اقدام کنند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌‎اینکه در گام دوم انقلاب ولایت‌مداری، ظلم‌ستیزی و اتحاد لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی است، خاطرنشان کرد: در این راستا اقشار مختلف مردم باید نقش آفرین باشند.

کد خبر 1144738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha