برگزاری جشن پیروزی انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در کانون روستای اومال نکا

کارگر اومالی گفت: جشن پیروزی انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در کانون روستای اومال نکا برگزار می شود تا اعضای کانون مساجد این روستا هم دین خود را به انقلاب ادا کنند.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و هر چه با شکوه برگزار کردن مراسمات این دهه از وظایف مهم اعضای کانون مساجد به عنوان نیروهای ارزشی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا افزود: حضور حداکثری نیروهای مسجدی و اعضای کانون مساجد در برنامه های دهه فجر می تواند خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه حدود 5 برنامه برای دهه فجر در نظر گرفته شده است؛ خاطر نشان کرد: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب و با رعایت موارد و اصول بهداشتی، جشن تکلیف نوگلان انقلاب در راستای ایجاد روحیه نشاط و نیز نشر ارزشهای انقلاب و دهه فجر  و تقویت روحیه انقلابی برگزار می شود.

 

کارگر اومالی گفت: برگزاری جشن انقلاب و پیاده روی خانوادگی از برنامه های مهم ما در دهه فجر امسال در کنار نشست های روشنگری و بصیرت افزایی است که امیدواریم در این راستا براساس برنامه ستاد کرونا این برنامه ها اجرایی شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا یادآور شد: برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی در این کانون مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود.

کد خبر 1144777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha