جوانان موتور محرکه گام دوم انقلاب هستند

جناسمی گفت: جوانان موتور محرکه گام دوم انقلاب هستند و باید با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های جو.انان برای توسعه همه جانبه در کشور اقدام کرد.

«حسین جناسمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: چهل و سه سال از انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و امسال در جشن هل و سومین سالگرد گیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از همیشه به داشته های خود توجه کرده و برای توسعه همه جانبه تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: امروزه انقلاب اسلامی همچون همه 40 سال گذشته انقلاب در تحریم و توطئه های ریز و درشت دشمنان قرار دارد و باید با تکیه بر توانمندی داخل در این دریای متلاطم موفق شده و به ساحل نجات برسیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با رهبری بودن و تبعیت از ولایت فقیه، تکیه بر مردم و نیروی مردمی و رفع مشکلات آنان توسط مسئولان و حفظ اتحاد و همبستگی از موارد مهمی است که می تواند ما را از این دریای متلاطم نجات دهد.

 

جناسمی گفت: جوانان موتور محرکه گام دوم انقلاب هستند و باید با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های جوانان برای توسعه همه جانبه در کشور اقدام کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مردم در طول انقلاب بارها و بارها ثابت کردند که با انقلاب و ولایت و مسئولان هستند و کمک کار انقلاب بوده و خواهند بود و مسئولان هم باید برای رفع مشکلات مردم گام بردارند و بیش از همیشه در این بخش تلاش کرده و برای رفع مشکلات مردم گره گشایی کنند.

 

وی یادآور شد: امیدواریم در ادامه راه انقلاب از جوانان به عنوان موتور محرکه انقلاب بیش از پیش استفاده شود و همانطور که در دوران دفاع مقدس با اعتماد به جوانان از آنان در فرماندهی جنگ استفاده می شد امروز در جنگ اقتصادی و در مدیریت و تولید هم به این جوانان اعتماد کرده و از توان آنان استفاده شود.

کد خبر 1144785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha