برپایی میز خدمت افتخار در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

شعبانی از برپایی میز خدمت افتخار در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرهای مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا همه مدیران شهرستان‌های استان مازندران در این روز برای خدمات رسانی به مردم به صف شوند.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و خدمات مختلفی در طول سال های مختلف به مردم در این نظام ارائه شده است و این خدمات همچنان ادامه دارد.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با شعار « خدمت- افتخار» « پرچم- افتخار» تلاش داریم تا با حضور مدیران استانی و شهرستانی میز خدمت افتخار برپا شود.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب در اندیشه ناب امام راحل نهادینه شده است و در گام دوم انقلاب باید با تاسی از مکتب حسینی در راه اعتلای نظام با استفاده از توان همه جانبه گام برداریم.

 

شعبانی از برپایی میز خدمت افتخار در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا همه مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان‌های استان مازندران در این روز برای خدمات رسانی به مردم به صف شوند.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: دفاع از انقلاب باید با بصیرت و شناخت باشد و لذا باید در راستای بصیرت افزایی تلاش کرده و در این راستا با تمام توان برای نهادینه کردن ارزش ها گام برداریم.

کد خبر 1144786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha