مشارکت گسترده عتبات مقدسه برای برگزاری سالروز شهادت امام هادی(ع) در سامرا

رئیس کمیته رسانه آستان مقدس عسکریین از مشارکت گسترده عتبات مقدسه و زیارتگاه های شیعه به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) در سامرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العسکریین، «محمد جاسم» رئیس کمیته رسانه آستان مقدس عسکریین اعلام کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام علی بن محمد الهادی(ع)، عتبات مقدسه و زیارتگاه های شیعه و اداره های دولتی و امنیتی برای برگزاری مراسم شهادت مشارکت گسترده ای دارند.

جاسم افزود: از چند روز پیش عتبات مقدسه(علوی، حسینی، کاظمی و عباسی) و دبیرخانه مسجد کوفه و زیارتگاه های شیعه به ارایه خدمات به زایران و مشارکت در فراهم کردن مستلزمات این مراسم و حمایت کامل از آستان مقدس عسکریین براساس برنامه تدوین شده اقدام کردند.

 

استاد جاسم از تلاش اداره های بهداشتی، خدماتی و امنیتی قدردانی کرد و گفت: وزارتخانه ها و اداره های دولتی (وزارت بهداشت، حمل و نقل، شرکت عمومی حمل مسافر، منابع آب، مسکن، ساختمان، شهرداری) استانداری بغداد، هیئت رسانه و ارتباطات، معاون امور شهدا و جانبازان، اداره برق شهر سامرا از آستان مقدس عسکریین برای برگزاری مراسم شهادت امام هادی(ع) پشتیبانی می کند.

 

وی گفت: هماهنگی مستمر با فرماندهی عملیات سامراء و فرماندهان امنیتی در این استان، تیپ 36 امام هادی(ع)، لشکر رزمی العباس، نیروهای مستقر حشد شعبی و فرماندهی سرایا السلام برای ایجاد امنیت راه ها و ورودی های شهر و ایجاد فضای امنیت برای زایران ادامه دارد.

شیخ عبدالغفار المالکی، رئیس بخش امور مذهبی اعلام کرد: 70 مبلغ مرد و زن برای گسترش علوم دینی در طول مراسم شهادت امام هادی(ع) شرکت کردند.

 

کد خبر 1144824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha