حمایت امام جمعه شیروان از حافظان امنیت

امام جمعه شیروان بر حمایت از پلیس و برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: زحمات نیروهای نظامی قابل تقدیر و شایسته است و از اذهان فراموش نمی شود.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اتفاق و حادثه‌ای که چند روز اخیر برای عزیزان نیروی انتظامی در استان فارس رخ داد خیلی نگران‌کننده و دل‌خراش بود در حادثه‌ای که "سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر" در برخورد با اراذل‌ و اوباش به شهادت رسید.

 

 

امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد: این حادثه نشان می‌دهد نیروی انتظامی و شهدای انتظامی خیلی مظلوم هستند این‌ها که برای برقراری امنیت حتی جان خود را از دست می‌دهند و خیلی ها هم متوجه نمی‌شوند.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه باید چنین اقداماتی را محکوم کرد اضافه کرد: تقاضا داریم که نیروی انتظامی در مسیر برقراری امنیت خودش و در برخورد با اراذل‌ و اوباش و هر کسی که امنیت مردم را در هر عرصه‌ای برهم می‌زند اعم از اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، و فضای مجازی با شدت و قاطعانه برخورد کند تا چنین حوادثی رقم نخورد.

 

 

وی تصریح کرد: نظم و امنیت عمومی موجود جامعه مدیون و مرهون خون پاک شهدا و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم پلیس و نیروی انتظامی است و جامعه همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی بوده و هست.

 

 

وی عنوان کرد: نیروی‌ انتظامی علاوه بر حوزه انتظامی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی هم مأموریت‌هایی دارد و در این زمینه مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

 

 

امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه اهمیت و حساسیت خدمات نیروی انتظامی برای مردم تبیین شود، گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های نیروی انتظامی به طور برجسته در جامعه بازگو و بیان شود تا ضمن حمایت و اطلاع جامعه از تلاش‌ها و فداکاری‌های نیروی انتظامی، جامعه این نیرو را در انجام مأموریت‌ها همراهی کند که حرکت خیرین امنیت ساز در این راستا است.

 

 

 

کد خبر 1144860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha