برپایی فرهنگسرای «ایران ما انقلاب ما» در فرودگاه مهرآباد

رئیس فرهنگسرای رویش از برپایی فرهنگسرای " ایران ما انقلاب ما " به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران خبر داد .

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، اکبر بختیاری رییس فرهنگسرای رویش و مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 در این باره گفت : به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی ، تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین ،از تاریخ 16 الی 19 بهمن ماه ، فرهنگسرای ایران ما انقلاب ما را با  مشارکت  سپاه حفاظت هواپیمایی و اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد  در ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد از  ساعت 11تا16 برپا می کنیم.

وی افزود:این برنامه در سه قالب ایستگاهی، نمایشگاهی و میدانی برگزار می‌شود. اجرای سرود های انقلابی، ورک شاپ های هنری، فال شهدایی ،ایستگاه کودکان و نوجوانان ،نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، نگارگذر انقلاب به روایت تصویر، ویژه برنامه کتاب در گردش ،عکس یادگاری با تصویر تداعی کننده ایام پیروزی انقلاب اسلامی بخشهایی از این برنامه است.

بختیاری گفت: در اجرای ورک شاپ های  هنری از هنرمندان در رشته های مجسمه سازی ،طراحی و تولید ماکت هواپیماها ی جنگی ،اجرای سفال در ابعاد بزرگ با مضمون شعارهای انقلابی، نقاشیخط ، نقاشی رنگ روغن دعوت به عمل آمده تا ضمن ارائه  نمونه ای از تولیدات، جدیدترین ابتکارات خود را به شکل زنده در محل فرودگاه و بازدید مسافران اجرا نمایند دربخش کتاب در گردش ،کتاب به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا آنها بعد از مطالعه در اختیار سایر علاقه‌مندان قرار دهند، در بخش عکس یادگاری سازه ای طراحی شده است تا مسافران با مشارکت در صحنه ا‌ی از راهپیمایی انقلاب تصاویر دلخواه خود را ثبت نمایند.

شهروندان برای بهره بردن از برنامه می توانند به فرودگاه مهرآباد ، ترمینال شماره 4 مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688551 تماس بگیرند.

کد خبر 1144901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha