گسترش معنویت و اخلاق از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: گسترش معنویت و اخلاق نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که جوانان را به سمت انقلاب سوق داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: امروز جنگ نرم میدان اراده بین جبهه حق و باطل است که تا به امروز جبهه حق پیروز بوده و خواهد بود چون ما از فرهنگ غنی اسلامی برخورداریم.

 

 

وی با اشاره به اینکه حمله به اسلام، قانون اساسی، قرآن و ارزش‌ها و ایجاد شبهه و حمله به مسئولان و شهدا از تلاش‌های دشمنان است،افزود: دشمن همه داشته و ظرفیت‌های خود را پای کار آورده‌اند تا بتوانند سد راه ملت ایران و انقلاب ناب اسلامی باشند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: در جنگ امروز هر کدام از ما به مثابه جنگ در میدان هستیم شاید بتوان با حمله به افراد آنها را از میدان به در کنند اما باید ید واحد باشیم و جبهه گسترده و مجکم و هماهنگی وحدت در برابر دشمن ایجاد کنیم.

 

 

سردار صادقی خاطر نشان کرد: کسی که از امکانات این کشور استفاده می‌کند و برای دفاع از انقلاب تلاش نکند خائن محسوب می‌شود.

 

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی تحول همه جانبه در کشور ایجاد کرد و با محور عدالت و استقلال نظام فاسد شاهنشاهی را ساقط کرد و عاملی برای رشد ایجاد کرد و امروز انقلاب اسلامی مردمی‌ترین حکومت جهان امروز را برقرار کرد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: گسترش معنویت و اخلاق نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که جوانان را به سمت انقلاب سوق داد.

 

 

سردار حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی روح خودباوری، اعتماد به نفس، رشد شکوفایی استعدادهای مردم را فراهم کرد و تامین استقلال ملی را بوجود آورد.

 

 

وی دستیابی به دانش‌های راهبردی، ارائه خدمت به مردم، پاسداشت آزادی بیان، تشکیل انجمن‌های مختلف، تنوع رسانه در کشور، گسترش فرهنگ فضای مجازی را نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر تبیین جهاد تاکید دارند و ما باید برای تبیین و روشنگری این مهم تلاش کنیم.
 

کد خبر 1144908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha