یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی، ایجاد یأس در جامعه است

محمدی، گفت: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به‌ویژه نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات و کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام است.

احمد محمدی ضمن گرامیداشت ۴۳ سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ایام الله دهه فجر یادآور روزهایی است که ، جای جای کشورمان مملو از حس همبستگی و انسجام و اخلاص و از خود گذشتگی بود،  حس و حالی که جامعه ما امروز در برابر تهدیدات داخلی و بیرونی بیش از همیشه به آن نیازمند است. 

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ مهمترین رویداد سیاسی قرن در منطقه و جهان بود. این رخداد عظیم حاوی دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران است که همچنان در حال رویش و ثمردهی است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلو درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

 

 

محمدی تصریح کرد: حجم فعالیت‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای، روانی و فشار‌های اقتصادی که علیه نظام و دستاورد‌های انقلاب وجود دارد، بسیار گسترده و سنگین است؛دشمنان انقلاب اسلامی در داخل وخارج بسیج شده اند تا پیشرفت‌های ایران اسلامی رامخفی کنند و با ترویج ، بی بندوباری و فساد، بنیان‌های اعتقادی مردم را سست و از این طریق، نظام اسلامی را از درون تضعیف کنند.

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان می خواهند پیشرفت‌ کشورهای متخاصم با ایران را درجهان و منطقه بزرگ کرده و ایران اسلامی را ناتوان و عقب افتاده معرفی کنند و  هرگاه فسادی کشف و برخورد شد ، آن‌را به همه مسئولان نظام نسبت دهند . تا موضوع فساد را در افکار عمومی نهادینه کنند  و مردم را از بهتر شدن اوضاع ناامید کنند و به سمت بی تفاوتی سوق دهند و  از هر بهانه‌ای برای  تضعیف روحانیت استفاده کنند. 

 

 

وی بابیان اینکه  با این حجم گسترده از دشمنی علیه نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی، وظیفه همه دلسوزان به نظام  بالاخص ائمه جمعه را سنگین‌تر می‌کند، اظهار کرد:در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی وتبیین بیانیه گام دوم انقلاب کار کرده و به‌عنوان یک وظیفه آشکار شود .

 

محمدی گفت:  ائمه جمعه  ما با بصیرت و با بیان حقایق از آرمان‌های اسلام وانقلاب در همه حال در این ۴ دهه دفاع کرده اند و  هرجاهجمه‌های فرهنگی که به ارزشهای اسلامی آسیب رسانده وارد عمل شده و مقابله کرده اند و هر جا دشمنان بذر ناامیدی را در دل مردم پاشیده اند به مردم امید داده و در مصونیت بخشی جامعه از فتنه‌های داخلی و خارجی نقش بسزایی داشته ودارند.
 

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در پایان گفت:  دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. امروز ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

کد خبر 1144914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha