آمادگی مجلس برای اصلاح قانون استفاده از سلاح برای مأموران ناجا با قید فوریت

حاجی دلیگانی ا بیان اینکه شهادت شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، مظلومیت مامورین شریف ناجا را بر همگان آشکار کرد از آمادگی مجلس برای اصلاح قانون استفاده از سلاح برای مأموران ناجا با قید فوریت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس و نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در قالب پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه شهید علی اکبر رنجبر از آمادگی مجلس برای اصلاح قانون استفاده از سلاح برای مأموران ناجا با قید فوریت خبر داد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه السلام:

لا نِعْمَةَ اَهْنَاءُ مِنَ الاَْمْنِ.

هیچ نعمتى گواراتر از امنیت نیست .

شرح غررالحکم ، ج 6، ص 435

شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، مظلومیت مامورین شریف ناجا را بر همگان آشکار کرد.

آنچه در پی این حادثه دردناک، واقعیت امر را در معرض دید همگان قرار داد، اینکه امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه‌های اقتدار و قاطعیت پلیس تأمین نخواهد نگردید.

مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد اصلاحات مورد نیاز "قانون استفاده از سلاح" برای مأموران عزیز و جان بر کف ناجا را با فوریت مورد رسیدگی قرار دهد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت این شهید عزیز به پرسنل فداکار نیروی انتظامی، از دستگاه قضایی می‌خواهم با مُخلین امنیت جامعه با اشد مجازات برخورد کنند تا زمینه تکرار اینگونه حوادث وحشتناک کاهش یابد.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

کد خبر 1144944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha