مردم بیرجند در ۴۳ سالگی انقلاب حماسه ساز شدند

مردم انقلابی بیرجند با حضور باشکوه خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ حماسه ای فراموش نشدنی آفریدند و جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی را با وجود محدودیت های کرونایی به بهترین شکل برگزار کردند.

برگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

 

22 بهمن سالگرد طلوع خورشید فروزان انقلاب اسلامی
22 بهمن سالگرد پیروزی مردمانی است که با دست خالی جلوی رژیم ستمگر ایستادند و رخت تباهی، سیاهی و پلیدی را بستند و آزادی به خانه ها برگشت و مردم این سرزمین، استقلال خویش را باز یافتند و جمهوری اسلامی با دست مبارک امام راحل بنیاد نهاده شد.

 

در 22 بهمن 57 بود که رشادت ها و خون های مردم و شهدا ثمره داد و روزگار آغشته به آلودگی و اختناق به سر رسید و پس از سیاهی 2500 ساله سحر از راه رسید و سپیده بردمید و خورشید فروزان انقلاب، همچون معجزه ای اعجاب انگیز، از افق توحید طلوع کرد و بر روی عاشقان حق و حقیقت روزنه امید و آرامش گشود.

 

مردم ایران اسلامی در 22 بهمن 57 به رهبری امام عزیزشان بساط سیاهی را برچیدند و روزنه امیدی را در جهان گشودند روزنه که چشم ستمگران و استکباران به خصوص آمریکای جهان خوار را کور کرد.

 

پرتوهای این خورشید فروزان، نهال آرمان های والای امت اسلام را به بالندگی رسانید و باغ های اندیشه را بارور ساخت و در پرتو آن، نغمه توحید و صلای ایمان در همه جای کشور طنین انداز شد.

 

43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد انقلاب یکه سبب رویش بیداری اسلامی در جهان شد و نه تنها مسلمانان را بلکه غیرمسلمانان را برای رسیدن به آزادی و استقلال برانگیخت.

 

 

انقلاب اسلامی؛ خار چشم استکبار جهانی
استکبار جهانی طی 43 سال اخیر از هیچ تلاشی برای شکست دادن این نظام مقدس فرو گذار نکرده است و این موضوع را در اعمال تحریم های ظالمانه اقتصادی و سیاسی و ترورهای دانشمندان ایرانی بارها و بارها مشاهده کردیم و هیچ گاه از خاطر یک ایرانی این جنایت ها فراموش نمی شود.

 

استکبار جهانی بزرگترین جنایت خود را زمانی مرتکب شد که سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را به فجیع ترین شکل ممکن به شهادت رساند و این موضوع نه تنها دل های مردم ایران بلکه دل های آزادی خواهان جهان را منقلب کرد و سبب شد تا مهر انقلاب اسلامی در دل های آزادی خواهان جهان جوانه بزند.

 

آری انقلاب اسلامی همان حکومتی است که دشمن را زمین گیر کرده است حکومتی که ثمره خون شهیدان بسیاری است که شبانه هنگام خواب دست نشانده های آمریکا اقدام به پخش حرف حق و سخنان امام راحل می کردند و چه زیباست در نظامی زندگی می کنیم که در جهان تک است و لنگه ندارد.

 

این رویداد شگفت انگیز چون انفجاری عظیم، گیتی را به تزلزل درآورد و ساکنان آن را در بهت و تحیّر فرو برد و تمامی تحلیل ها و برنامه ریزی های سیاست مداران و سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی دنیای استکبار را دگرگون ساخت و راه تازه ای پیش روی حقیقت طلبان گشود.

 

تاریخ انقلاب را باید نوشت تا آیندگان بفهمند که این انقلاب و میوه پر طراوت آن، یعنی نظام اسلامی آسان به دست نیامده و در پای واژه واژه این کتاب مقدس، خون پاک ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده است.

 

حضور با شکوه مردم بیرجند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
امروز سالگرد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی فرا رسیده است و طی دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری در کشور بودیم و مردم ایران اسلامی با عشقی که به مقام معظم رهبری، امام راحل و شهدا دارند طی این دو سال اخیر نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند از شکوه این روز بزرگ بکاهد.

 

امروز هم همچون 2 سال اخیر شاهد حضور باشکوه مردم بیرجند در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن هستیم و به هر طرف که نگاه می کنیم مردمانی را می بینیم که شعار«مرگ بر آمریکا» را سر می دهند و پرچم ایران اسلامی را بر روی خودروهای خود نصب کرده اند.

 

به میدان قدس بیرجند می رویم جایی که نقطه آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است و با ترافیکی از خودروها مواجه می شویم دیگردر اینجا رنگ و مدل خودروها دیگر قابل تشخیص نیست و تنها آن چیزی که چشم را نوازش می دهد پرچم پُرافتخار ایران اسلامی است پرچمی که مردم ایران با ازخودگذشتگی و ایثار نگذاشتند بر روی زمین بیافتد.

 

همه مردم انقلابی بیرجند به خیابان پاسداران آمده اند تا پرچم افتخار را بالا بگیرند و به دشمن بگویند که هیچ گاه نمی تواند این مردم را با اعمال تحریم های ظالمانه و اقتصادی از پای بیاندازد و هیچ گاه مردم ایران مشکلات را به پای انقلاب اسلامی نمی نویسند.

 

لزوم انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل های آینده
«علی آقا» یکی از شهروندان بیرجندی است که همراه با خانواده اش در روز شکوه و اقتدار ایرانی شرکت کرده است و خودروی خود را مزین به عکس حاج قاسم و پرچم ایران اسلامی کرده است در گفتگو با خبرنگار شبستان می گوید: افتخار می کنم که ایرانی هستم و خدا را شاکرم که در کشوری زندگی می کنم که آموزه های دین مبین اسلام در آن پیاده سازی شده است.

 

وی به علت حضورش همراه با خانواده در این راهپیمایی عنوان می کند: معتقد هستم که باید پیام انقلاب و آرمان های آن نسل به نسل انتقال پیدا کند تا بتوانیم پرچم این کشور را سالم به دست صاحب این کشور و مردم امام زمان(عج) برسانیم و به همین دلیل فرزندانم را هر سال به این راهپیمایی مهم و حماسه آفرین می آورم.

 

این شهروند بیرجندی ادامه می دهد: خون جوانان بسیاری پای درخت انقلاب اسلامی برای به بار نشستن ریخته شده است و با روی آمدن دولت انقلابی کم کم شاهد ثمرات شیرین این درخت نوبهار خواهیم بود.

 

22 بهمن؛ روز افتخار و شکوه و عزت هر ایرانی
«زهرا السادات علوی» یکی از شهروندان بیرجندی است که همراه همسر و فرزندش در این مراسم شرکت کرده است و روی صورت فرزندش نقش پرچم پرافتخار ایرانی اسلامی رسم شده است در گفتگو با خبرنگار شبستان عنوان می کند: درست است که کرونا محدودیت های بسیاری ایجاد کرده است اما هیچ چیز نمی تواند جلوی جشن انقلاب اسلامی را بگیرد.

 

وی در ادامه می گوید: مردم ایران اسلامی برای این نظام مقدس جان و مال خود را می دهند و کرونا نمی تواند مانع حضور مردم در جشن انقلاب اسلامی شود و دشمنان بدانند که زور الکی نزنند و مردم در شرایط اقتصادی بدتری هم زندگی کرده اند و با افتخار و پرقدرت آن مراحل سخت را پشت سر گذاشتند.

 

علوی با بیان اینکه تحریم های دشمن دیگر روی مردم ایران اثر ندارد، می افزاید: دشمن بداند تا زمانی که خون در رگ های ایرانی باقی است پرچم اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بالا است و نمی گذاریم لحظه ای دل دشمن شاد شود.

 

شهروند بیرجندی بیان می کند: 22 بهمن روز افتخار و شکوه و عزت هر ایرانی است و این روز بزرگ تا جهان برپاست به فراموشی سپرده نخواهد شد و نه تحریم، نه مشکلات اقتصادی و نه کرونا نمی تواند جلوی این جشن بزرگ را بگیرد.

 

 

22 بهمن زمینه ساز رویش بیداری اسلامی در جهان
«حسن مهرور» یکی دیگر از شهروندان بیرجندی است که همراه با خانواده اش در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار شبستان می گوید: برای این با فرزندانم در این مراسم شرکت کردم که به آنان بیاموزم که پای آرمان های انقلاب و امام راحل تا آخرین قطره خونشان بایستند.

 

وی ادامه می دهد: مردم بیرجند برای انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را اهدا کردند و امروز نیز بعد از 43 سال پایداری و وفاداری خود را به کشور و ولایت فقیه اعلام کردند که همواره پای انقلاب و اسلام و ولایت فقیه خواهند ایستاد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری دارند.

 

شهروند بیرجندی با بیان اینکه 22 بهمن نماد عظمت و اقتدار ملت ایران است، می افزاید: مردم ایران با ایستادگی و جان فشانی و گذشت از جان و مال خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در 22 بهمن 57 شدند و این موضوع سبب رویش بیداری اسلامی در جهان شد.

 

مهرور می گوید: مردم ایران مشکلات اقتصادی موجود در کشور را به پای نظام و لایت فقیه نخواهند نوشت و اجازه نمی دهند تا دشمن به آرزوی شوم خود برسد.


جان ما فدای مقام معظم رهبری
«محسن» یکی از جوانان بیرجندی است که همراه پدرش با موتور در این مراسم باشکوه شرکت کرده اند در گفتگو با خبرنگار شبستان می گوید: از همان دوران کودکی برای شرکت در مراسم 22 بهمن و دهه فجر حس غرور و افتخار داشتم.

 

وی با بیان اینکه 22 بهمن روز آزادی ملت ایران از دست ستمگران و رژیم پهلوی منحوس است، ادامه می دهد: این روز هیچ گاه از یاد جهانیان فراموش نخواهد شد چرا که ملت ایران در این روز حماسه ای بی نظیر و یگانه در سال 57 رقم زدند که چشم جهانیان را به خود خیره کرد.

 

محسن بیان می کند: رهبر معظم انقلاب بداند ما جوانان ایرانی همچون جوانان سال های انقلاب پشت این نظام ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم که دشمن با اجرای برنامه های فرهنگی ربی در کشور اذهان ما را از اسلام و انقلاب دور کند.

 

این جوان بیرجندی با تاکید بر اینکه جان ما فدای مقام معظم رهبری است، می افزاید: جوانان ایرانی با وجود همه مشکلات در کشور باز هم پشت رهبر مقتدرشان ایستاده اند رهبری که در جهان همتا ندارد.

 

مشت محکم مردم ایران بر دهان یاوه گویان
حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند نیز در گفتگو با خبرنگار شبستان می گوید: یوم الله 22 بهمن روز پیروزی جبهه حق بر باطل و اسلام بر کُفر است که بعد از 14 قرن نصیب انقلاب اسلامی شده است.

 

وی در ادامه بیان می کند: افتخار می کنیم که 43 سال در انقلاب اسلامی به سر می بریم و امام راحل بر بزرگداشت این روز عظیم برای انتقال پیام انقلاب به نسل های آینده تاکید بسیاری داشتند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه می دهد: مردم ایران بر اساس ایمان و توکل بر خدا و با پیروی خالصانه از امام خمینی (ره) در 22 بهمن 57 پیروزی عظیمی آفریدند که از مصادیق ایام الله است.

 

حجت الاسلام نوفرستی به راهپیمایی خودرویی و رژه موتوری اشاره می کند و می افزاید: امروز مردم حضور باشکوهی در راهپیمایی خودرویی دارند و این حضور جهت حفظ انقلاب و اسلام بسیار موثر است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن پیام خود را به مستضعفان عالم و مسلمانان و جبهه مقاومت انتقال دادند، می گوید: مردم ایران اسلامی امروز در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن به دشمنان فهماندند که باز هم بعد از 43 سال همراه انقلاب و اسلام و رهبری هستند.

 

وی در پایان عنوان می کند: مردم ایران امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و امیدواریم مایه امید برای مستضعفان جهان باشیم.

 

 

 

کد خبر 1144946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha