اجرای طرح «فجر آبادی» در ۲۲ کانون روستای همدان

ناهیدی فرد گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح «فجر آبادی» در ۲۲ کانون روستای همدان اجرا می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح «فجر آبادی» در 22 کانون روستای همدان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهمای استان همدان افزود:  در طرح «فجر آبادی» برنامه های متنوعی از جمله جشن انقلاب، برگزاری سخنرانی، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، هنری ، آذین بندی سطح مسجد و کانون ها ، برگزاری نشست های بصیرتی ،  اکران فیلم های فجر در صورت شرایط مناسبت و مصوبه ستاد کرونای استان از برخی برنامه های اجرای است.

 

وی از تلاش دشمنان اسلام و ایران برای ترویج فرهنگ غرب خصوصا در جوانانی که سال‌های اول انقلاب و رشادت‌ها و دلاوری‌های دلیرمردانی که انقلاب را به نتیجه رسانده اند را ندیده اند، اظهار داشت: معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان در برنامه های دهه فجر مورد توجه است.

 

ناهیدی فرد اظهار داشت: زمینه سازی برای حضور و مشارکت جوانان در مدیریت و اجرای مراسم‌ها یک فعالیت فرهنگی ا ست که علاوه بر استفاده از شور و شعف جوانان می‌تواند ارزش‌های انقلاب را به آن‌ها معرفی کرد.

 


 

 

 

 

 

.

کد خبر 1144957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha