بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تبیین است

رئیس صدا و سیمای کردستان گفت: بیانیه گام دوم نیازمند انجام تبیین است که باید توسط رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی رئیس صدا و سیمای مرکز کردستان در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سلطه مبنای حرکت غرب است در تصمیم‌گیری سیاستمداران و تئوری‌پردازان، تسلط بر دنیا جزو ذات نظام سلطه است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اعتراضی به نظام سلطه غرب و پُست مدرنیته بود، افزود: انقلاب سال ۵۷ انقلابی اعتراضی بود به سلطه غرب که در ایران ریشه می‌دواند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: در انقلاب در ساحت سیاسی موفق بوده‌ایم و پست مدرن و دوران تاریک را از بین برده‌ایم اما به لحاظ ساحت فرهنگی جای کار داریم.

 

عبدالملکی با بیان اینکه هنوز جای کار در این انقلاب زیاد است، گفت: اگر کمبود و مشکلی هست بیانگر کم‌کاری ماست نه وجود نقص در انقلاب اسلامی.

 

وی اعلام کرد: ما در فضای جنگ نرم هستیم و باید به خودآگاهی و خویشتن‌یابی تاریخی جوانان بپردازیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اضافه کرد: فتنه و نفوذ از مصادیق جنگ نرم است و در برابر جنگ نرم نمی‌توان با خاکریز نرم مقابله کرد بلکه باید خاکریزها را مقاوم کرد.

 

عبدالملکی افزود: همه ما باید در جبهه انقلاب متحد باشیم چرا که هدف نفوذ دشمن تغییر باورها و سبک زندگی مردم بویژه جوانان و در نتیجه تسلط بی‌قید و شرط و ارکان نظام است.

 

۴۱۲ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد

 

توفیق مفاخری رئیس بسیج رسانه و دبیر جشنواره ابوذر استان نیز در این آئین بیان کرد: بعد از اعلام فراخوان ۴۱۲ اثر در هشت بخش اصلی و یک بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

 

وی افزود: اصحاب رسانه کردستان به لحاظ اخلاقی و حرفه کاری سرآمدند و هیچگاه از زیر کار شانه خالی نکردند.

 

مفاخری اعلام کرد: برخی‌ها به عنوان خبرنگارنما در کانال‌های ضد انقلاب کار می‌کنند و نیاز است دستگاههای امنیتی باید با این مزدوران برخورد کنند.

کد خبر 1144987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha