برنامه‌ای برای دورکاری ادارات نداریم/ وسایل حمل و نقل عمومی با ۶۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند

خلیلیان با بیان اینکه با توجه به گسترش امیکرون وسایل حمل و نقل عمومی حتما باید با ۶۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد خواهیم کرد گفت: هیچ گونه برنامه‌ای برای اعمال دورکاری در ادارات نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (شنبه 16 بهمن) در پایان جلسه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: بحث امیکرون و گسترش آن بسیار جدی است و مردم باید از عادی انگاری و تجمعات غیرضروری پرهیز کنند.

 

استاندار خوزستان افزود: امیکرون علاوه بر اینکه شدت بیماری کمتری دارد ولی گسترش آن بسیار سریع است ولی در مجموع می‌تواند باعث مرگ و میر بیشتری در جامعه شود و به مردم آسیب بزند.

 

وی با بیان اینکه بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم جهت جلوگیری از انتشار بیماری بسیار توصیه می‌شود اضافه کرد: همچنین باید از اجتماع در مراکز عمومی پرهیز شود و متولیان مراکز عمومی که خدماتی را ارائه می‌دهند نیز حتما باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

خلیلیان با اشاره به اینکه در شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند مراکز آموزشی برقرار است اما آموزش به صورت غیرحضوری انجام می‌شود تصریح کرد: وسایل حمل و نقل عمومی نیز حتما باید با 60 درصد ظرفیت فعالیت کنند در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

 

وی در پایان در خصوص چگونگی فعالیت ادارات تیز خاطر نشان کرد: اعمال محدودیت‌های هوشمند بسیار مهم است ولی هیچ گونه برنامه‌ای برای اعمال دورکاری در ادارات نداریم.

 

کد خبر 1144998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha