نمایشگاه انقلاب ۵۷ در آیینه مطبوعات در شهرستان ایجرود برپا شد

به گفته پیشکاری، ۸۰ نسخه از روزنامه‌ های اطلاعات و کیهان که پر شکوه ترین لحظات تاریخ معاصر ایران و لحظه های ناب انقلاب ۵۷ که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند چاپ گردیده در نمایشگاه انقلاب ۵۷ ایجرود به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود اظهار کرد: 80 نسخه از روزنامه‌ های اطلاعات و کیهان که پر شکوه ترین لحظات تاریخ معاصر ایران و لحظه های ناب انقلاب ۵۷ که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند چاپ گردیده را در معرض دید عموم قرار داده است.

 

احسان پیشکاری هدف از برگزاری این نمایشگاه را که در قالب یک نمایشگاه فرهنگی می‌باشد، یاد آوری روزهای انقلاب و حوادث مهم و تاریخی آن ایام و تجدید خاطرات و اتفاقات  لحظه به لحظه بهمن ۵۷ دانسته و تاکید کرد: در این نمایشگاه شاهد روایت روزهای خون و قیام و دلاور مردی‌های مردان و زنان آن دوران به منظور آشنایی نسل جوان امروز با نظام حاکم  بر روزهای انقلاب و ضرورت حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های اصیل و ناب امام (ره) و انقلاب هستیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه  شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آن زمان در خصوص اطلاع رسانی اخبار و رویداد‌های مهم ایام انقلاب بر عهده داشتند.

 

گفتنی است همزمان با افتتاح این نمایشگاه، نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب در کتابخانه بینش بخش حلب،  کتابخانه فردوسی روستای سعید آباد، دبیرستان شبانه روزی فاطمیه و دبیرستان شهریار شهر زرین آباد از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۱ بهمن ماه برای علاقمندان جهت بازدید دایر می باشد.

کد خبر 1145006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha