امکان فعالیت برای اصناف فارس به شرط تزریق دوز سوم واکسن است

ایمانیه گفت: صاحبان مشاغلی که سه دوز واکسن تزریق کرده باشند از ۲۰ بهمن جاری اجازه ادامه فعالیت خواهند داشت و استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه ۱۶ بهمن) در چهارصد و هشتاد و دومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تسلیت شهادت حضرت امام هادی (ع) و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: لازم است تا برای خروج فارس از وضعیت کنونی کرونا، نتیجه مصوبات نشست های علمی ستاد دانشگاهی کرونا به ستاد استانی ارسال شود.

استاندار فارس افزود: در شرایط کنونی شیوع سویه جدید کرونا، نظارت بر اصناف با همکاری نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهمیت بسزایی دارد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است.

وی با اشاره به شرط ادامه فعالیت اصناف در استان بیان کرد: صاحبان مشاغلی که سه دوز واکسن تزریق کرده باشند از 20 بهمن جاری اجازه ادامه فعالیت خواهند داشت.

ایمانیه ادامه داد: زیرساخت های سامانه حضور و غیاب تمامی ادارات و سازمان ها در مورد پایش واکسیناسیون کارکنان نیز فراهم شود و در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعزام نمایندگانی می تواند برای تزریق واکسن کرونا در محل ادارات و سازمان ها اقدام کند.

استاندار فارس اضافه کرد: فعالیت تمامی رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های فارس تنها به صورت بیرون بر امکان پذیر است و لازم است رسانه ها و صدا و سیما به جامعه با تحلیل های در خصوص سویه اُمیکرون و نقش واکسیناسیون به ویژه دُز سوم در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از بیلبوردها و بنرهای سطح شهر نیز برای اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا با همکاری تمامی سازمان ها و ادارات باید استفاده شود و تمام سازمان ها و اداره های استان باید با دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری داشته باشند.

کد خبر 1145036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha