۳۱ پروژه گردشگری، خدماتی و عمران روستایی در سنگر

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر ۳۱ پروژه گردشگری، خدماتی و عمران روستایی با مجموع اعتبار ۳۴میلیارد تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۳۱ پروژه گردشگری، خدماتی و عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان و با حضور «حمیدرضا امام پناهی» سرپرست فرمانداری رشت و نمایندگان مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

 

اقامتگاه بومگردی روستای کچا بخش سنگر با همت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر  2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، که از این مبلغ ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بوده است. با افتتاح این پروژه برای پنج نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

 

افتتاح سردهنه و دریچه گذاری نهر واقع در روستای سراوان بخش سنگر دیگر پروژه امروز بوده است که با بهره برداری از این پروژه با ۴۱۱ میلیون تومان اعتبار، مشکلات ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی برطرف می‌شود.

 

ساختمان راهدار خانه سراوان متعلق به اداره راهداری و حمل نقل جاده ای با ۲۵۰ متر زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، افتتاح متمرکز ۲۲ پروژه توسعه و تقویت برق بخش سنگر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و افتتاح متمرکز ۶ پروژه حوزه شهری سنگر «شهرداری» با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌های امروز سنگر است.

 

کد خبر 1145074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha