انقلاب اسلامی درختی تنومند و الگویی درخشان برای جوامع بشری است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی درختی تنومند و الگویی درخشان برای جوامه اسلامی و بشری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی»، امروز (16 بهمن) در جمع پاسداران ستاد سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت دهه فجر پیریوزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران علیرغم توطئه های با مجاهدت های فراوان و ایثار و از خودگذشتگی ملتی آگاه و ولایتمدار، امروز به درختی تنومند تبدیل شده و به عنوان الگویی درخشان برای جوامع اسلامی و بشری در تاریخ می درخشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تحکیم کننده قدرت ملی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش بسیار مهمی در پیشرفت، اقتدارو حرکت شتابنده کشور به سمت آرمان ها و اهداف انقلاب داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه مایه عزت و افتخار اسلام است، خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران به وجود نهاد مقدس سپاه افتخار می کنند چرا که سپاه تحکیم کننده قدرت ملی است و پاسداران و بسیجیان با جهاد فی سبیل الله در مقاطع مختلف صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کرده و در میدان دفاع از ارزش های اسلامی حضور پر رنگ و چشمگیر دارند.

 

این مقام ارشد استان سپاه پاسداران را در کنار سایر نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: سپاه در طول ۴۳ سال انقلاب همچون دژ مستحکمی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستادگی کرده و به برکت انقلاب اسلامی و حاکم بودن روحیه دینی و شهادت طلبی سپاه همواره در عرصه ها و میدان های مختلف هوشیار و بیدار است.

 

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب و تاریخ معاصر است، گفت: امروز جوانان و نوجوانان باید بدانند انقلاب اسلامی در چه شرایطی به پیروزی رسید و در چه شرایطی دستاوردهای عظیم در طول ۴۳ سال گذشته را رقم زده است.

 

امام جمعه اراک ادامه داد: امروز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سایه رهبری های حکیمانه امامین انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد و در گام دوم باید قله های بلند سعادت و پیشرفت را فتح کند.

 

وی رمز موفقیت در گام دوم انقلاب را توسل به خدا و اعتقاد به نصرت الهی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، دانست و اضافه کرد: اعتقاد به نقش مردم حفظ وحدت و یکپارچگی، شناخت و استفاده از فرصت ها، تداوم عوامل موفقیت ها، شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف، شناخت دشمن و توطئه های آنها و داشتن روحیه استقلال طلبی و خودکفایی از دیگر رموز موفقیت در گام دوم انقلاب است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

 

این مقام ارشد استان با تقدیر از وحدت و انسجام نیروهای مسلح در بخش های مختلف گفت: وحدت نیروهای مسلح در کشور از برکات انقلاب اسلامی است و سرمایه ارزشمندی محسوب می شود که روز به روز باید تقویت شود و خوشبختانه نیروهای مسلح کشور با روحیه خداباوری و مردم داری در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: توجه به تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی از اولویت های مهم کشور است و همه باید در این خصوص نقش آفرینی موثر داشته باشند چراکه لازمه موفقیت در گام دوم تربیت نسلی در تراز انقلاب می باشد.

کد خبر 1145086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha