توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت آذربایجان غربی

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت این استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

«سرهنگ پاسدار احمد رحمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت توزیع می شود؛ ارزش هر بسته در مجموع 5۰۰ هزار تومان است، که هر کدام شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات و ... می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی به فعالیت بیش از 4 هزار گروه جهادی در عرصه های مختلف اعم از ساخت و مرمت خانه محروم، توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی ایستگاه سلامت و واکسیناسیون همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: 20 درصد گروه های جهادی فعال نیز با مدیریت بانوان فعالیت می‌کنند.

رحمانی به بهره برداری از پروژه های عمرانی مختلف با صرف اعتباری بالغ بر بیش از ۶ میلیارد تومان اشاره کرد و بیان داشت: پروژه هایی نظیر انتقال آب کشاورزی، مرمت مسجد، حوزه علمیه، مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد ۱۵ هزار پُرس و توزیع آن در بین نیازمندان را مورد اشاره قرار داد.

 

کد خبر 1145113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha