مجوز احداث بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه امسال توسط شهرداری صدرا صادر شد

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: برای احداث بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شیراز که در شهر صدرا واقع شده است از سال ۹۸ مطالعات انجام شده و شهرداری صدرا نیز امسال مجوز احداث آن را داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، در آئین کلنگ زنی احداث بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شیراز که در شهر صدرا انجام شد، گفت: از سال 98 برای اجرای این پروژه مطالعاتی به انجام رسیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: طراحی، معماری سازه و تاسیسات ژئوتکنیک بر روی این پروژه در سال 99 به انجام رسیده و آن انجام شد در اوایل امسال نیز شهرداری صدرا مجوز احداث آن را داده است.

وی عنوان کرد: 600 مددجوی یتیم از محل موقوفه «حاج خلیل زالی» در این پرورشگاه پذیرفته خواهند شد و موقوفه «حاج خلیل زالی» با برخورداری از 12 رقبه از بزرگترین موقوفات کشور است که 70 سال پیش توسط «حاج خلیل زالی» وقف شده است و اراضی این موقوفه در سمت شمال شرقی شیراز و باجگاه، شهر صدرا، اراضی سوه و پشت باغ بیضا، خفر و کوار قرار دارد.

خاطر نشان می شود، درآمد حاصله از اراضی این موقوفه طبق نیات واقف باید صرف کودکان بی سرپرست، بیماران بی بضاعت، دانش‌آموزان نیازمند و خدمات بهداشتی به جامعه شود.

کد خبر 1145121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha