مقابله با دشمنان فقط با فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیراست/ مراقب تفرقه افکنی دشمنان باشیم

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: تنها فرهنگی که تاب مقاومت در برابر این انحرافات را دارد فرهنگ شهادت و ایثار است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» در یادواره شهدای محله امام رضا (ع) شهر گرگان ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی طومار استکبار جهانی را در هم پیچید و امروز شاهد عزت و استقلال ملت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن مدیون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران است. اگر امروز ملت ایران در دنیا اقتدار دارند و کسی جرات تعدی به کشور اسلامی ما را ندارد به برکت خون شهدا و قدرت دفاعی و نظامی است که ملت ایران به آن دست یافته است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نفمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته و همه ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم  و راه و مسیری که امامین انقلاب و شهدا برای ما ترسیم کردند را ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: لازمه ادامه دادن راه شهدا، داشتن اخلاق حسنه، شرح صدر و آگاهی نسبت  به دین و انقلاب است. ما باید دشمنان خود را بشناسیم تا بتوانیم در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستصعفین با اشاره به حضور اشغالگرانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در برخی کشورهای منطقه خاطرنشان کرد:  امروز اسلام در میان قتلگاه قرار گرفته است و دشمنان با هرچه می توانند به آن ضربه میزنند تا حقیقت اسلام را نابود کنند. دشمنان از فضای مجازی به عنوان یک ابزار اثرگذار و مهم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران استفاده می کنند.

 

وی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تصریح کرد: تنها فرهنگی که تاب مقاومت در برابر این انحرافات را دارد فرهنگ شهادت است. اگر شهید و شهادت را نداشتیم امروزه نشانی از اسلام نبود.

 

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: سرمایه بزرگ ما برای جذب دیگران خوش اخلاقیست و اهانت به دیگران جز حماقت نیست. به ویژه احترام به مقدسات مذاهب اسلامی باید از سوی همه رعایت شود تا دشمن از این طریق به اسلام و مسلمانان ضربه نزند.

 

 

کد خبر 1145158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha