جرائم خشن ۴۳ درصد کاهش یافته است/تلاش برای کاهش تصادفات

سردار میرحیدری با اشاره به اقدامات پلیس در ۱۰ ماهه گذشته گفت: جرائم خشن در استان اصفهان ۴۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «محمدرضا میرحیدری« در دیدار با امام جمعه اصفهان با اشاره به اقدامات پلیس در استان اصفهان اظهارداشت: طرح های رمضان، قدس و محرم در دستگیری ارازل و اوباش و افراد سودجو در سراسر استان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: شناسایی مکان های فساد و مخیفگاه های مجرمان در این طرح ها انجام و باعث افزایش امنیت مکان های مختلف و محلات شده است.

 

وی با اشاره کنترل جرائم خشن گفت: در 10 ماهه گذشته جرائم خشن در استان اصفهان 43 درصد کاهش یافته است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی افراد سودجو و مجرمین به دنبال فرصت طلبی بودند، تصریح کرد: هوشیاری پلیس این توطئه را شناسایی و افراد مجرم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 

وی به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: پلیس در این راستا اقدامات تخصصی و هدفمندی را انجام و با دیگر نهادها نیز همکاری و مشارکت در این خصوص دارد.

 

* تلاش برای کاهش تصادفات

فرمانده انتظامی استان اصفهان به وضعیت جاده ها و ایمنی ترافیک اشاره کرد و اظهارداشت: در محیط درون شهری ایمنی خوبی وجود دارد و تلاش در راستای کاهش حوادث می باشد.

وی اضافه کرد: تلاش برای کاهش تصادفات عزم همگانی نیاز دارد و تا حوادث ترافیک در درون شهرها و جاده های مواصلاتی کاهش یابد.

به اعتقاد میرحیدری، علاوه بر آموزش فرهنگ ترافیک، اصلاح هندسی در نقاط پر حادثه و افزایش ایمنی خودروها در کاهش تصادفات مهم و ضروری است.

کد خبر 1145160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha